Donderdag 04 Januarie 2018

Opsiehandel 2017


In elk hiervan vind u skakels waardeur u dieper kan verken vir meer opsies vir handelskennis. Geskryf heeltemal in nie moeilik om leek terme te verstaan ​​nie. Toegewy aan die onderwerp van opsiehandel. Jason Ng aka Mnr. Hier is 'n paar aanbevole beginpunte. Verlede jaar het ek die webwerf opgedateer na 'n reageerbare webontwerp wat aan opsionele handelaars pas wat met behulp van 'n rekenaar, selfoon of tablet volgens plan beplan word. Dit het ons Google-posisie geweldig verbeter. Ja, meer as 100 opsies strategieë gedek en groei steeds! Begin leer oor opsies handel met Optiontradingpedia.


So, wat presies is die verskil tussen binêre opsies verhandeling en regte opsies verhandeling? Lees meer oor my top opsies Strategieë vir 2017! Een ding het egter die opsies verhandel wêreld wêreldwyd en onverwags oor die afgelope een jaar van 2016 tot 2017. Soveel het verander in die opsiehandel-toneel oor die afgelope 12 jaar sedert ek Optiontradingpedia begin het. Uit die Donald Trump-tydren van 2017 kom onsekerhede op in die Amerikaanse mark vir 2018. Die doel is om vrylik beskikbaar te wees van al die opsies wat handel oor kennis wat valse opsies goeroes regoor die wêreld 'n arm en 'n been hef. Ja, ons skrywer mnr. Lees my artikel oor verskille tussen Binary Options Trading en Real Options Trading. Geen ander opsies wikis daar buite dek meer opsies handel verwante onderwerpe as Optiontradingpedia.


OppiE sedert 2006, is 'n ware werk van liefde met die uitsluitlike doel om die massas op te voed oor alles wat jy moet weet oor opsies handel, alles in leek terme. Wat is regte aandele opsies? Antwoorde vir enige spesifieke opsies verhandel vrae wat u mag hê vir ons skrywer. Dinge het werklik verskuif en verbeter in die opsiemark. Sodoende skep hulle baie verwarring onder beginnerhandelaars wat wil leer om regte opsies te verhandel. OppiE het al die tutoriale in Optiontradingpedia geskryf. As dit die eerste keer is wat jy oor opsies lees, lees asseblief my opsie Trading for Dummies-tutoriaal. Reële opsies is opsies wat verhandel word in 'n gereguleerde openbare opsiemark met regte aandele agter elke kontrak, die soort wat ek die afgelope 15 jaar onderrig en handel. Jy kan begin om handel oor opsies te verken deur die drie hoof uitgangspunte in die inleidende prente hierbo te besoek, of jy kan direk na Optiontradingpedia gaan.


Leer opsiehandel in 2018 met Optiontradingpedia. Lees meer oor hoe kan jy werklik ryk binêre opsies kry? Antwoorde afdeling, ons het meer opsies verwante vrae beantwoord as enige ander wiki daar buite. Persoonlike nota van ons skrywer, mnr. Robinhood, 'n nee kommissaris aandelebeurs makelaar. In 2018 kan 'n mens nie die behoefte aan meer komplekse beleggingstegnieke ontken om hedendaagse risiko's te verskans nie. Dit is my opregte hoop dat Optiontradingpedia. Hoe die tyd vlieg, voordat ek dit geweet het, was twaalf jaar lank sedert ek begin skryf oor en onderrig opsies wat handel oor Optiontradingpedia.


Dankie vir die leer van opsies wat handel in 2018 met Optiontradingpedia. Die Senaat Finansies Komitee het reeds gevra vir bykomende inligting van Equifax oor die oortreding en die tydsberekening van die insidervoorraadverkope. Ons sal verbruikers nou dringend versoek om versigtig te wees met die monitering van hul kredietverslae en finansiële situasie. Die handel in Equifax-opsies in Augustus was ongewoon gegee hoe liggies hulle normaalweg handel. Sodra die oortreding op Sept. bekend gemaak is. Die aantal navrae en formele ondersoeke na Equifax en die hantering van die oortreding en die openbaarmaking daarvan hou voort om te berg. Handel in Equifax opsies was ongewoon omdat dit gewoonlik liggies verhandel word. Equifax opsies is gekoop as in die hele maand Julie. En die grootte van die handel sou miljoene in wins kon oplewer. September, wat is presies wat gebeur het.


Die Federale Handelskommissie het ook bevestig dit is ondersoek. Benewens die data breek self, het aandeleverkope deur drie Equifax-uitvoerende beamptes onder die loep gekom. Die prokureur vir die komitee, onder voorsitterskap van Rep. Die komitee is op soek na 'n moontlike verduideliking vir die opspring in Equifax-opsiebedrywe in Augustus, weke voor die massiewe kuberbreuk bekend gemaak is. Texas, het gevra of die grootte van die handel normaal is, waar die opsies verhandel word en watter tipe handelaars in die betrokke transaksie aktief sal wees, volgens die bron wat bekend is met die ondersoek. Federale aanklaers in Atlanta, waar Equifax gebaseer is, kyk ook na die saak. Equifax het die einde van Julie die oortreding ontdek, maar voor dit openbaar gemaak is. September, is gekoop vir 60 sent tot 70 sent elk. Die Huis Finansiële Dienste Komitee soek inligting oor die handel in Equifax opsies byna drie weke voor die kredietverslaggewende maatskappy 'n massiewe data-oortreding openbaar gemaak het, 'n bron wat bekend is met die ondersoek, het CNBC gesê. Prokureur John Horn in 'n verklaring.


Daar is soveel eienskappe van 'n binêre opsie makelaar dat ons die hele dag hierheen kon verduidelik. Die bonusse en aansporings wat deur 'n makelaar aangebied word, kan vir baie 'n transaksie wees. Gewoonlik is daar 'n beperking oor hoe lank jy die demo-platform moet gebruik. , hierdie lisensiëring is veilig en goedgekeur en beteken dat u makelaar meer betroubaar sal wees. Wat is 'n binêre makelaar welkom bonus? U kan ook aanlyn resensies kyk om die verskillende terugvoer te sien. Hulle mag nie die beste bonusse aanbied nie, maar hul uitbetalings maak dit nie meer as dit nie. FAQ Is binêre opsies verhandel gereguleer en veilig?


By die onttrekking van fondse is dit gewoonlik om op dieselfde wyse terug te trek as die aanvanklike deposito gemaak is. Hulle moet betroubaar wees en moet 'n uitstekende handelservaring bied. Ons taak is om die proses van die keuse van 'n makelaar 'n moeilike een te maak. Ons gee u die nodige inligting om u te help om u besluit te neem. Kan ek handel sonder om sagteware te laai? Hoe kies jy die beste binêre opsie makelaar? Die voordeel van die makelaar is dat hulle jou help om jou handelservaring te maksimeer. Hoe maak ek deposito's en onttrekkings? Wel, hierdie funksie laat jou toe om 'n platform te toets voordat jy enige van jou eie geld begaan. Teken eenvoudig in en handel. Bankdraad kan 'n laer en meer ingewikkelde manier wees om fondse te deponeer, maar kan handelaars op dieselfde dag deponeer.


Dit is dikwels 'n prioriteit vir baie handelaars. Daar is ook die opsie met sommige maatskappye om te handel met 'n nee deposito bonus. Die sleutel vir hierdie makelaars is om seker te maak dat hulle al jou bokse merk. Die probleem is watter een jy kies? Nee, baie bied nou demo-rekeninge aan waar jy kan registreer en handel met virtuele geld voordat jy jou eie geld kan riskeer. Makelaars bied 'n reeks uitbetalings, wat baie hoër is as ander.  Dit is 'n goeie aanduiding van 'n betroubare maatskappy. Wat is 'n demo-rekening en hoe werk dit?


Moet ek met geld begin om handel te dryf? U kan baie metodes gebruik om fondse te deponeer. Dit hang baie af van die land waarin jy woon, maar in baie lande word aanlyn belegging nie gereguleer nie. As jy nuut is om te handel, kyk uit vir geen deposito bonusse nie. Daar is baie faktore wat 'n goeie handel makelaar maak. Dit is absoluut 'n oorweging wanneer u 'n makelaar webwerf kies om te handel. Daar is 'n paar belangrike dinge om uit te vind om te bepaal of jy 'n makelaar kan vertrou. Nou is dit nie regte geld nie, maar virtuele fondse. Ons werk is om die beste makelaarswebwerwe te vind en dit aan u te bied met al die feite. Hierdie kort kontrolelys is iets wat ek een of twee keer per jaar deurloop om te verseker dat ek 'n vloeibare poel voorraad het wat potensiaal het om te beweeg en interessante dinge doen waarmee ek my daaglikse voorraadkeuses kan teken.


Soms benodig jy net 'n bietjie ekstra inligting en jy kan sien hoe om die beste aandele te vind om handel opsies in 2017 te kry? Die onderstaande proses is om 'n geskikte voorraadlys te vind wat op my kernlys voorkom wat ek vir baie jare gebruik het. Sodra die ander stappe gedoen is, kan die voorraadlys verder verfyn word deur die aantal aandele verhandel. OK om 'n paar populêre aandele by te voeg omdat hulle gewild is of 'n huishoudelike naam as 'n produk. Hierdie reël maak voorsiening vir 'n bietjie gesonde verstand sowel as om 'n paar bekende gunstelinge op my voorraaduniversum te laat. So daar het jy dit, my kriteria vir die vind van die beste aandele vir opsies wat handel in 2017, 2018 en daarna. Verdere filter met weeklikse opsies kan hier gedoen word. My eie ondervinding met die laer dollar aandele is dat terwyl hulle beweeg en jy kan wins, die opsie vergelyking net nie dieselfde oomph sien nie. Die ander stappe sal dikwels 'n goeie lys aandele inbring en hierdie stap is 'n noodsaaklike dubbele tjek om te verseker dat ek die beste aandele vir opsies wat handel in my universum van aandele het.


My persoonlike voorkeure is om te filter vir voorafbepaalde opsommings van kaarte uit my heelal van wat ek die beste vloeibare aandele beskou. Gelukkig is daar baie sagteware gereedskap en aanlyn-gereedskap, sowel gratis as betaalbaar, wat u sal help om 'n geskikte universum van voorraad te skep wat u in u daaglikse handel kan trek. Dit is beslis opsioneel, maar dit is ook 'n goeie een om te volg. Hierdie filter moes ek die harde manier leer. Kom ons stem ook saam dat u nie elke voorraad hoef te kyk nie, aangesien sommige nie die tyd of moeite werd is nie. Ek moet ook nie nagaan of dit die moeite werd is om te handel nie. Albei is gewild en bekend. Deur hierdie stap te doen om jou heelal van verhandelbare aandele te skep, sal jy red dat jy nie gefrustreer word omdat jy nie later 'n waarskynlike opset kan opstel nie, bloot omdat dit nie opsies op die voorraad het nie. Deur dit te doen, sal jou heelal van voorraad kleiner en meer vloeibaar wees.


ATR stel my aan wat my 'n goeie lys gee van aandele wat 'n neiging het om op 'n daaglikse basis te beweeg en ossilleer. Al hierdie is vooraf gedoen. Maar as die aandele opsies soos 'n spookdorp is, kan dit moeiliker wees om gevul te word of net 'n goeie prys te kry. Hierdie lys van aandele is wat ek daagliks sal scan om my ambagte te teken. Dit is die mees voor die hand liggende ding wat u kan soek wanneer u die beste aandele vir opsies verhandel. Wat om te doen volgende nadat jy 'n heelal van die beste aandele vir opsiehandel het? Wat ek met hierdie lys doen, gebruik dit as my kern universum van aandele. Dit moet ook vertaal word na die aandele opsies. Met 'n 1 miljoen gemiddelde plus al die ander stappe eindig ek met ongeveer 400 aandele.


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.