Sondag 31 Desember 2017

Forex en binêre opsies 30 minute skema


Wag vir 'n terugtrekkie met 'n rooi kers wat in die heiken ashi grawe, maar let op in 'n sterk momentum. Dit mag nie gebeur nie en so moet jy op 1 15M kaart gereed wees om 1 uur of langer te wag. Pitte in hierdie tydraam neem dit en verlof is my voorstel. Die punt is dat jy 'n baie beter kans bied om 'n tendens te ry as jy dit tyd gee om uit te speel as om na my mening 'n boonste of onderste onder die volgende kers te kies. HK in sommige van die handel kamers terug in die dag. Wag vir 'n terugtrekkie met 'n groen kers wat in die heiken ashi grawe, maar let op in sterk momentum. Dit mag nie gebeur nie en so moet jy op 'n 15M-kaart gereed wees om 1 uur of langer te wag. Trendhandel help om die noodsaaklikheid van so 'n wonderlik uitgevoerde inskrywing te vermy, veral as jy die posisie langer kan hou en sielkundige uitdagings van die aftrek vermy. Installasie: Onder MT4 moet u die inhoud van die aanwysersmap in u aanwysersmap en die inhoud van die sjabloonmap in u sjablongevouer plaas en MT4 dan weer begin.


Jy kan eintlik minder data inneem en vinniger en makliker by 'n besluit kom omdat soms minder is. Yawyks en handel met die tendens na my mening is die pad van die minste weerstand en kan deur meer handelaars gedupliseer word, glo ek eerlik. Ook as jy Europese styl binêre opsies verhandel, kan die mark omgekeer of ten minste hakies word om hierdie BLAUWE lyn van die ronde getalle-aanwyser en dit kan op sy beste 'n spykerhandelaar wees. Dit is 'n 15 minute kaart met dieselfde sjabloon wat ek 'n paar weke gelede gedeel het op ons webwerf en hierdie forum hierbo. Dit is fundamentele nuus en ek praat selde oor Makro-ekonomie. LET WEL: Ons stel 'n grafiekraamwerk van 15M of meer voor deur hierdie sjabloon te gebruik. Dit was 'n beta om te sien hoe betroubaar dit was om ons tweets uit MT4 en die publiek twitter te kry. Die gemiddelde swaai vir die maand in die opwaartse rigting was 42 Pips en ons het 90 teen die tyd van die momentopname gedoen. Ook 'n ander belangrike plek na ons mening is wanneer ons naby die rooi lyn op die grafiek is, want dit is die gemiddelde swaai UP van die dag en u het dalk nie so lank 'n rit oor momentum UP op daardie stadium in die handelsdag gehad nie. Ons het ook in ongeveer 2 uur 'n Verkoop vir ongeveer 20 pitte gery. Nog 'n ding is soos ek in die video gesê het as die PULLBACK baie sterk is en kruis Heiken ashi, dit kan wees dat die skuif minstens verby is of pouses.


OK hier is 'n paar handel voorbeelde van net verlede week. Die breuk het plaasgevind en al die toestande het nog vir nog 'n groot lopie gestaan ​​en dit is die soort momentum wat jy na my mening Binary Options of Spot forex wil hê. Dit is 2 voorbeelde van sterk momentumbedrywighede om 'n rit te kry. Heiken Ashi is ROOD: Hoe vroeër jy hierdie verandering kan sien, saam met die ander faktore hoe beter. Prysoptrede op die grafiek: Prys moet verhandel word in 'n opwaartse neiging en daar is 2 maniere om hierdie prysaksie te verhandel. Heiken Ashi is bo die helling rigting met 'n bietjie ruimte tussenin en nie aan die helling rigting. Dankie vir jou inisput en Hou my op hoogte. Ek sal graag jou ervaring daarmee hoor. Prysoptrede is bo Heiken Ashi op die kaarte geslyp en kerse het groen kerse geverf. Wat ek regtig graag wil deel met enigiemand wat belangstel, is die pyle.


Hier is nog 'n Heiken Ashi-kaart wat vanaand dieselfde opstelling weer vertoon. Jy kan sien Bins by die X was naby maar verlore en ook korter termyn weddenschappen sou nie gewerk het by my punt van inskrywing. Tyd gebaseerde handel kan jy waarskynlik 'n inskrywing vir binêre opsies verbeter, maar IMHO belangrikste ding is om met die momentum te handel. Hy het ook uit die vermaaklikheidsbedryf gekom, maar hy was 'n baie winsgewende momentumhandelaar. RSI: Wanneer RSI onder die onderste reël verhandel, is die tendens hoër as dit tussen die 2 reëls is, dan is die tendens waarskynlik beter as neutraal en geen mansland geïnterpreteer. Dit is net 'n klein eksotiese aanwyser wat ek soms kyk, maar die sjabloon en aanwysers in die rar, saam met die huidige PA, is waarna ek meestal fokus. Hier is 'n Cap van 'n ander handel die laaste een vir ons week van gratis waarskuwings op Twitter: Ons sal die waarskuwings steeds elke Maandag op 'n gereelde basis deel. Dit is soort van iets nuuts vir die afgelope dae na die wildrit van ons vriende wat van die beste sjokolade wat ek ooit gehad het, maak. Dus, as jy die plek FX of 'n verspreiding op Nadex verhandel, is die meeste van die rit baie verby.


Jy kan dit op Binary Opsies gebruik, of selfs beter met 'n vlekvrye Forex, waar jy die handel kan bestuur. Die eerste afrit was op die afgeronde gemiddelde, maar as gevolg van die sentrale bank wat die mark vir 'n dag onderstebo laat draai het, het ons buite die gemiddelde beweging beweeg, alhoewel u kan sien dat sommige ouens die aantal vir 'n paar uur probeer het. Gryp net die rit op momentum: As jy momentum as sterk beskou, beteken alles wat ek net hierbo bespreek het, in orde. Daar is ander veranderlikes wat ons kyk om te kwantifiseer wanneer ons Algo wil aktiveer, maar hierdie eenvoudige metode is IMHO, alles wat u nodig het om dit goed te kan doen. RSI: Wanneer RSI bo die boonste lyn verhandel, is die tendens hoër as dit tussen die 2 reëls is, dan is die tendens waarskynlik beter as neutrale en geen mansland geïnterpreteer. Dankie vir die vriendelike woorde en terugvoer Arafad. Hulle was koop seine en jy kan sien hulle het die reëls nagekom. Eerlik kan hulle altyd LOL wees. Ons het kranksinnige wêreldskop in die Forex-markte gehad omdat die Switserse bank hul kunsmatige pet verwyder het. Helling rigting is BLOU en hoekig saam met prys en heiken ashi.


Dit is die basis van hoe ons handel met die Heiken Ashi-aanwyser of Heiken ashi gladdeer om meer presies te wees. Heiken Ashi is onder helling rigting met 'n bietjie ruimte tussenin en nie aan die helling rigting. Spot FX of Nadex. Hulle is aanloklik en baie het slagoffer geword van hul toewyding, ek weet ek het dit gedoen, maar les goed geleer met 'n stewige rekening. Dit is 'n video wat ek op YouTube gedoen het met 'n eenvoudige, maar effektiewe Heiken Ashi-handelsmetode. So dit beteken dat jy sal moet oefen en gewoond raak aan die handel heiken ashi soos hierdie. BOT Ronde getalle: As ons naby 'n lyn is vir 'n ronde of heelgetal wat die prys onlangs voorheen gestop het, wees versigtig. Pip verlies van geld op een punt. Dit is 'n vinnige momentopname en ek is 3 keer in Spot-handelaars met trekkers, so dit is vir my. Ja, Sê NEE vir CT-transaksies.


Dit was baie laat in my nek van die bos, so ons het ons winste geneem en weggelaat, maar daar was meer op die tafel in daardie verkoop momentum. Heiken Ashi is Blou: Hoe vroeër jy hierdie verandering kan sien, saam met die ander faktore hoe beter. Heiken Ashi met die helling - en middel RSI-vlakke om momentum te meet. Dit is een van ons gunsteling strategieë en die hoofrede is dat dit skoonder is en nie moeilik om te verduidelik nie, sodat die meeste mense kan oefen en dan handel dryf. Dit is 'n goeie metode en het vandag ongeveer 4 transaksies gedoen op 'n 15m tf met 30m verval en al 4 was ITM. Dit is GBPUSD op dieselfde aand as die USDYEN hierbo. Ook 'n ander belangrike plek na ons mening is wanneer ons naby die BLAUWE lyn op die grafiek is, want dit is die gemiddelde swaai af van die dag en u mag dalk nie so lank 'n rit op die momentum DOWN op daardie stadium in die handelsdag hê nie. Raai jy dit aan te wend vir 30 minute verloop of verkieslik langer verval?


Ook ek moet daarop wys dat vanaand weer Statistiek vir die gemiddelde swaai word gedoen. Dit kan beteken dat handelaars op die termynkontrakte of die Forex-mark daardie nommer beskerm en selfs met momentum kan die prys in sommige gevalle daar stop. My eerste X was 'n spothandel wat oorbly as gevolg van gemiddelde swingstatistieke op die dag. PS: Ons publiseer al die res van hierdie week publieke waarskuwings op twitter omdat sommige mense so mooi gevra het. FX inskrywing en 'n binêre opsie handel gebaseer op hierdie setup. Gisteraand het ons baie heen en weer begin met die ruige handel op die USDYEN. Helling rigting is ROOD en hoekig saam met prys en heiken ashi. Ons het ook 'n oproepsignaal vir 'n langer termyn gekies.


Jy kan die Binêre sein in ons resultate sien, miskien is dit nie dieselfde tyd nie, maar dit het gewen. Prysoptrede op die grafiek: Prys moet verhandel word in 'n afwaartse neiging en daar is 2 maniere om hierdie prysaksie te verhandel. Weer handel in die rigting van die dominante neiging momentum is waarskynlik die beste idee vir 'n meerderheid van die handelaars. Die belangrikste ding is om te verstaan ​​wat jy konseptueel kyk en hierdie stukke saam te voeg met logiese redenasie soos wat jy doen. Dit het USDYEN skerp gedaal op die nuus, maar die volgende dag het ons 'n dramatiese weiering UP gehad. Ander veranderlikes wat ons verhandel het, het ons later vanaand laat bel, maar dit was nog steeds nie 'n slegte handel nie, maar kon beter gewees het. Na my mening is die belangrikste ding wat jy kan doen om jou handel te help, afwend van Counter-tendense en handel met die dominante neiging. Hierdie is 'n ander grafiek en dieselfde sjabloon as hierbo. Dit was 'n goeie handel vir Spot FX, Nadex Spreads of Binêre opsies met die meeste geld wat gemaak moet word deur te gaan met nie teen die tendens nie. Dit dui op die voorwaardes wat ek hierbo genoem het in die eenvoudige Heiken Ashi-metode.


Ook as jy Europese styl binêre opsies verhandel, kan die mark omgekeer of ten minste hakies wees om hierdie RED-lyn van die ronde getalle-aanwyser en dit kan op sy beste 'n spykerhandelaar wees. Weereens word swaai verby statistieke gedoen en om eerlik te wees, is my 20 pip-uitgang op die Put. Gisteraand was net 'n nommer wat ek hoop het, sou vinnig opkom, sodat ek kon gaan slaap omdat die Binary-opsie reeds in 1H 15M oor was. Heiken ashi was 'n paar keer blou en dit is een van die redes waarom ek gesê het dit is 'n moeiliker plek om te ruil. U sal natuurlik moet moet plan en bestuur risiko. Die metode is waarskynlik koel op 30M en oorspronklik is dit wat ek gebruik het, maar met verloop van tyd het ek opgemerk dat dit baie goed is vir langer termyn Binêre Opsies as en waarskynlik selfs beter vir Spot Forex-bedrywe. Statisties is jy baie meer geneig om die tendens oor 'n langer tydperk reg te ry as wat jy reg is om plakkers of bottoms te kies om trendhandel teen te werk. Koop later ook in die dag en ek het dit gemis, maar wou net die grafiek deel. Een van ons gunsteling boeke is deur Nicholas Darvas en hy het glad nie agtergrond in finansies gehad nie. Prysoptrede is onder Heiken ashi op die kaarte gelos en kerse het rooi kerse geskilder.


Gisteraand was 'n wilde rit op die USDYEN en so het ek gedink dat ek weer 'n paar van ons kaarte sal plaas, gebaseer op die eenvoudige Heiken Ashi-metode met die 3 tjeks.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.